مستربچ سفید چیست

قیمت: 53.500 تا 390.000 تومان

مستربچ های سفید قابلیت رنگ دهی به درصد سفید مشخص به تولیدات پلاستیکی دارند.
اطلاعات فنی
صنعت مورد استفاده
  • ظروف یکبار مصرف
  • سیم و کابل
  • ظرف های پلاستیک

قیمت: 53.500 تا 390.000 تومان

مستربچ سفید چیست

توضیحات تکمیلی مستربچ سفید چیست

مستربچ سفید چیست ؟ این مستربچ ماده ای پرطرفدار است که در تولید انواع و اقسام پلاستیک ها، فیلم های تک لایه و چند لایه، بطری و لیوان های یکبار مصرف و … بکار می رود.کار اصلی این مستربچ ایجاد رنگ روشن و درخشنده سفید به محصولات پلاستیکی است.شرکت اکسون پلیمر مستربچ های سفید خالص و چند نوع مستربچ های سفید با ته رنگ مختلف را تولید می کند.

مستربچ سفید

مستربچ سفید چیست؟

مستربچ سفید چیست ؟ یک نوع مستربچ رنگی است که متشکل از گریدهای دی اکسید تیتانیوم (TiO2)،بیس پلیمری و سایر مواد افزودنی ساخته شده است.در واقع یک رنگدانه بسیار باکیفیت است که روی پلاستیک ها استفاده می گردد.

از آن برای بهبود سفیدی محصولات نهایی پلاستیکی استفاده می شود و به طور خاص فیلم های پلیمری، قالب گیری تزریقی و سایر محصولات مناسب است. بسته به نیاز محصولات ، مستربچ حاوی 10٪ تا 75٪ رنگدانه TiO2 می باشد.

مستربچ های سفید حاوی افزودنی های ویژه ای است که پلیمر را با پیگمنت تیتانیوم سازگار می کند و یک رنگ ایده آل به محصول نهایی می دهد.بسته به درصد دی اکسید تیتانیوم انواع زیادی مستربچ با رنگ سفید داریم.

مستربچ سفید چیست

مزایای مستربچ سفید چیست ؟

به لطف استفاده از دی اکسید تیتانیوم (TiO2) در مستربچ محصولات نهایی به رنگ سفید شفاف و درخشنده در می آیند.مستربچ های سفید مزایای بیشماری دارد که در اینجا چندین مورد از ان را بیان می کنیم:

1-توانایی حفظ پایداری شیمیایی رنگدانه ها را دارد

2-کار کردن با آن راحت است

3- به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

4- براحتی ادغام می شوند و پراکندگی خوبی دارند

5-برای مواد غذایی مناسب هستند.

6-بخاطر کیفیت بالا می توان از آن برای قالب گیری بادی و تزریقی استفاده کرد.

7-محصولات نهایی خوب از آب در می آیند و کارامد هستند

8-رنگ پذیری عالی دارد

9-کیفیت بالا و ماندگار با درجات سفیدی عالی

مستربچ سفید یخچالی

کاربردمستربچ سفید

با توجه به مزایای زیاد مستربچ های سفید از آن برای مصارف مختلف استفاده می شود.برخی از کاربردهای این مستربچ در ادامه آمده است:

تولید فیلم های با کیفیت بالا

ساخت فیلم های نازک و اکسترود شده

فیلم های سفید براق با سطوح عالی برای چاپ

پروفیل و ورق اکستروژن

ترموفرمینگ

گونی های بافته شده

فیلم های BOPP,BOPET

مستربچ های سفید بخاطر جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی به جهت جلوگیری از نور به عنوان یک ماده مهم برای بسته بندی اقلام در نظر گرفته می شود.وجود لایه محافظ می تواند در شرایط آب و هوایی سخت از محصول محافظت کند. محصولات ساخته شده از مستربچ های سفید از نظر خواص فیزیکی عالی هستند. آنها همچنین به بهبود مقاومت حرارتی و افزایش سفیدی محصول کمک می کنند. مستربچ بعنوان یک سپر محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش عمل می کند. این ماده برای تولید فیلم نازک و گونی بافتنی مناسب است.

مهترین کاربرد مستربچ سفید

مستربچ سفید دارای مقاوت حرارتی بالا می باشد که در فرآیند تولید موجب کاهش TiO2 می شود. حال سوال اینجاست که TiO2چیست؟

دی اکسید تیتانیوم یک ماده معندی می باشد که برای ایجاد رنگ سفید و روشناییست که در مواد غذایی و کرم های ضد آفتاب و … استفاده می شود. تجمع این ماده و یا استفاده زیاد آن برای سلامتی خطر دارد.

طبق تحقیقات انجام شده مقدار زیاد این ماده باعث ایجاد سرطان می شود. البته قصد نداریم ذر شما ایجاد استرس کنیم اما باید بدانید که مستربچ های سفید مانع از تجمع دی اکسید تیتانیوم در بسته بندی می شود و در نتیجه موجب کیفیت محصول نهایی می گردد.

 

 

فرمول مستربچ سفید

فرمول مستربچ سفید

فرمول مستربچ سفید، مواد اولیه و تیتان می باشد.هرچقدر میزان تیتان بالاتر باشد قدرت رنگپذیری سفید بیشتر شده و در نتیجه محصولات سفیدتر خواهند بود.

برای تولید مستربچ های سفید از 10% تا 75% تیتان اضافه می کنند.شرکت اکسون با ارائه ی یک راهکار نوین می تواند بر اساس خواسته و نیاز مشتری هر مقدار تیتان را به مواد اضافه کند.البته در نظر داشته باشید که اگر تیتان بیشتر استفاده شود قیمت مستربچ گرانتر می شود.

شرکت اکسون علاوه بر تولید مستربچ های سفید خالص مستربچ های سفید با ته رنگ شیری، مایل به سبز و آبی هم دارد.

قیمت مستربچ سفید

قیمت مستربچ سفید

همانطور که گفتیم برای اینکه پلاستیک ها رنگ کاملا سفید و پر رنگی داشته باشند به مستربچ ها تیتان اضافه می کنند.حالا به هر اندازه که میزان تیتان در تهیه مستربچ بالا برود قیمت مستربچ سفید هم افزایش می یابد.بنابراین نمی توان قیمت دقیقی برای آن ارائه کرد و معمولا بازه قیمتی داده می شود.بسته به نیاز مشتری و درجه سفیدی که انتظار دارند قیمت را محاسبه می کنیم.

  • قیمت: 53.500 تا 390.000 تومان

معمولا در بازار، قیمت ها با توجه به درصد تیتان داده می شود برای مثال مستربج با تیتان 10 درصد یا تیتان 70 درصد، از این رو باید مشتریان میزان تیتان را باید بطور واضح تعیین نمایند تا قیمت دقیق را به آنها ارائه شود. البته مشاوران فروش اکسون می توانند با توجه به نیاز مشتری و رنگی که مد نظر دارند مستربچ با درصد تیتان مناسب را به آنها ارائه دهند.

نکته مهم دیگر در تعیین قیمت مستربچ با رنگ سفید دیتاشیت آن می باشد. البته شرکت های ایرانی بطور معمول دیتاشیت را در سایت های خود ارائه نمی دهند بنابراین باید مشتریان عزیز با شرکت تماس گرفته و نیاز خود را بطور واضح بیان نمایند و سپس رنگ و دیتا شیت را دریافت کنند.

ما قیمت روز مستربچ های سفید را در وبسایت خود قرار می دهیم و به عنوان اولین مرجع قیمت دهی در ایران سعی می کنیم شما را در انتخاب مستربچ مد نظر خود کمک نماییم. ارائه نمونه رایگان موجب می شود تا شما با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

خرید مستربچ سفید

خرید مستربچ سفید

برای خرید مستربچ سفید می توانید با شرکت اکسون پلیمر تماس بگیرید تا نمونه های محصولات را بصورت رایگان در اختیار شما بگذارند.هزینه حمل نمونه ها برای تهران و حومه رایگان می باشد.

تولید کننده های پلاستیک می توانند از این مستربچ های سفید استفاده کنند، رنگ آنرا بررسی نمایند و در صورتیکه از کیفیت آن راضی بودند برای خرید اقدام نمایند.

همچنین شرکت اکسون یک کالیت رنگی به مشتریان خود ارائه می کند تا بتوانند رنگ های دلخواهشان را مشخص کنند.پس از انتخاب رنگ مستربچی دقیقا با همان رنگ به آنها تحویل داده می شود.

شرکت اکسون مستربچ های سفید و رنگی را تولید می کند که به پلاستیک ها، روشنی، سفیدی و شفافیت می بخشد. مستربچ های ما مخصوص پلیمر هستند و برای استفاده در فیلم و ورق اکستروژن ، اکستروژن پروفیل، قالب گیری تزریقی و قالب گیری بادی بکار می روند.

اکسون می تواند برای افزایش ویژگی‌های مورد نیاز شما، یک مستربچ چند جزئی را مهندسی کند که ویژگی های دیگری مانند ضد الکتریسیته ساکن، پایداری UV و موارد دیگر را در خود جای دهد. از آنجایی که هزینه دی اکسید تیتانیوم همچنان در حال افزایش است، به احتمال زیاد شما به دنبال یک جایگزین مقرون به صرفه هستید .با توجه به افزایش تقاضا برای رنگ های سفید ما مستربچ سفید قیمت مناسب، که دقت رنگ و قدرت پوشش عالی را ارائه می دهد را تولید می نماییم.

ما همچنین می‌توانیم افزودنی‌های افزایش‌دهنده عملکرد، از جمله ضد استاتیک و ضد باکتری، را در فرمول مستربچ سفید قرار دهیم. برای آرامش کامل و اطمینان کامل از کیفیت، مستربچ سفید اکسون کاملاً مطابق با خواسته مشتری است و برای کاربردهای تماس با مواد غذایی مناسب می باشد.

 

مستربچ سفید

مستربچ سفید یخچالی

مستربچ سفید یخچالی مانند مستربچ های سفید است با این تفاوت که ته رنگ آبی دارد.در فرمول تولید مستربچ بار نگ سفید یخچالی کمی پیگمنت آبی می زنیم تا این ماده شبیه به رنگ یخچال شود.

بهترین کشورهای تولیدکننده مستربچ

کشورهای زیادی اقدام به تولید مستربچ می کنند که مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.آلمان

2. کانادا

3.هند

4.آمریکا

البته لازم به ذکر کشور چین هم یکی از تولید کنندگان بزرگ مستربچ سفید است اما با توجه به اینکه کیفیت های متفاوتی را عرضه می کند جز این لیست آورده نشده است.

  • در اکسون پلیمر

  • گارانتی تمام محصولات ارسال رایگان به تهران و حومه
  • استفاده از بخش آزمایشگاهی و کنترل کیفیت پیشرفته
  • ارائه قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی
  • مرکز پخش محصولات کربی پلیمر در ایران و کشورهای همسایه